Vi blidde hemma

Jag blev hemma idag också. På grund av Adrian, men jag hade nog inte orkat gå ändå.

Adrian hostade hela morgonen, så vi ringde och sjukanmälde honom och så åt vi frukost.
Och efter frukosten var han såklart superpigg och har inte hostat en enda gång sen dess.

Nåja, det är mysigt att vara hemma med honom så det gör ju ingenting. Vi ska väl göra något vettigt snart, som att tvätta och städa lite. Om jag orkar så ska vi baka något också, men jag lovar ingenting för han blir så besviken om jag inte orkar sen.

Nu ska jag sätta igång här.

Kommentarer
Postat av: peka

Oj, bara 12 kilo..som Saga typ :P Noa får oxå mat så fort han piper..fast bara tissemjjölk, tur att den inte är så fet då :D

2009-10-09 @ 15:30:45
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback