Crash bang boom

När jag vaknade i morse var jag sjukt trött och kroppen kändes helt stel. När klockan ringde för tredje gången satte jag mig upp och sträckte på mig, för att mjuka upp kroppen lite.
Då small det. Bokstavligt talat.

Först i armbågen, sen i axeln, sen i höften och som en fin avslutning krasade det i nacken. Behöver jag ens säga att det gjorde ganska ont...
Så det var bara att pallra sig ner och plocka fram lite Ipren och Alvedon. Och det blev ingen skola heller. Fan!

Efter att vi lämnat Adrian på dagis så har vi slappat och ätit frukost framför tvn och True Blood.
När smärtan avtog litegrann så for vi till Mekonomen och kollade lite, de hade "premiär" idag. Sen blev det en snabb lunch på Thai Take Away innan vi stressade hem för att Roger skulle hinna göra sig klar för jobbet.

Nu ligger jag i soffan och funderar på att kolla bort ett avsnitt av Arkiv X eller något innan jag hämtar hem huliganen. Men först mer piller, värken börjar smyga sig på igen.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback