Effektiv höstmorgon...

Jag är effektiv idag. Innan klockan 06.45 hade jag packat Adrians väska med extrakläder, lagt fram de kläder han ska ha idag, borstat tänderna och håret och t.o.m lagt fram de kläder jag själv ska ha sen när jag har duschat.
Hoppas jag kan vara effektiv senare idag också, då kanske det blir något gjort här hemma.
Det har inte blivit så mycket städat den senaste tiden, av en viss anledning.

Hmm... Det är 4,7 grader ute. Jag vill ha sommaren tillbaka!
Adrians överdragsbyxor hänger blöta i torkskåpet, så han får klara sig med långkalsonger idag. Känns inte så bra, men det måste ju funka. I morgon ska jag på Lindex och kolla om jag hittar ett par till, så det finns ett par extra när det händer olyckor. Det är billigt att ha barn...

Blåser gör det också. Tråkväder. Men visst är det mysigt med höst... Åtminstone när man får sitta inne och göra en brasa eller sitta under en filt och dricka te och tända lite värmeljus.


Kommentarer
Postat av: Katja

Här var det oxå bara 4 grader i morse. Bara det att på degen blir det ju 20 grader, det är så knasigt, men vet inte vad man ska ha på sig. Fryser på morgonen, och svettas på dagen...

2009-09-17 @ 08:54:25
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: THE SAME

härligt , haha :) jag har inte varit ute ännu men det ser kallt ut men lite soligt ändå ! saknar sommaren :( ha en bra dag ! :DKram

2009-09-17 @ 09:44:54
URL: http://fabulous.webb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback