Försoffad

Det känns som att jag har legat i soffan i en evighet. I ca fyra timmar i alla fall, vilket ju nästan motsvarar en evighet.
Jag har kollat några avsnitt av Lipstick Jungle och jag kom mig faktiskt upp ur soffan två gånger där emellan någonstans, för att fixa lunch och sen popcorn och något att dricka.

Nu är jag inte yr längre i alla fall. Skönt att få ut det där "knarket" ur kroppen. Aldrig mer.

Och det blev ingen läkartid idag heller.
Roger ringde primärvården och sen akuten, som sen ringde primärvården och till Roger.
Men det fanns inga tider. Tydligen har de minskat ner på alla tider nu när svininfluensan går.
Det är väl en bra idé, om alla hade kunnat undvika att drabbas av andra problem...
Kvinnan som Roger pratade med förstod i alla fall att jag behöver hjälp, och hon skulle återkomma imorgon. Förhoppningsvis med en tid åt mig.

Fast just nu vill jag bara skita i det och ge upp.


Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Jag förstår att du mår dåligt och har ont. Men om inte fingrarna lossnat från handen så får du sätta igång att skriva nya inlägg. Va falls?

2009-09-15 @ 16:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback