Härdsmälta

Dagis är stängt i två dagar. Jag minns faktiskt inte ens varför, men det är ju skitsamma.
Idag var det inga problem eftersom Roger jobbar eftermiddag men imorgon blir det knas med tiderna. Så imorgon är vi hemma tillsammans, alla tre. Åtminstone till klockan 13.30 ungefär, sen är det bara jag och kisen.

Idag har jag haft Nk B, och jag tror det blev någon slags härdsmälta i huvudet.
Vi håller på med kemi nu, och det är ju inte världens lättaste ämne om man säger så.
Det är elektroner hit, valenselektroner dit, jonisering, oktettregel och gud vet vad. Det bara snurrar i skallen på mig. Jag tog hem alla papper för att se om jag kan jobba bättre hemma. Om inte annat så har jag ju Google...
En klen tröst i eländet är i alla fall att jag inte verkar vara ensam om att tycka att det är svårt.

På torsdag ska vi ut "på fältet". Vi ska ut på myren och samla prover.
ATTANS att jag inte äger ett par stövlar. Oj oj OJ vad synd. Det ska bli tråkigt att stå och se på när de andra, de som har stövlar, får anstränga sig. Moahaha!

Jag fick hem ett extrablad idag också eftersom jag missar matten imorgon. Sannolikhetslära fortfarande. Jisses.
Förlåt, men så roligt är det ju faktiskt inte med träddiagram.

Min hjärna protesterar. Den kräver vila, annars säger den nog kanske upp sig med omedelbar verkan.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Glad att jag inte pluggar haha, blir ju helt snurrig av din text ;) Ah då har de planeringsdagar när det är stängt.

2009-09-21 @ 19:46:51
Postat av: Carola & Pojkarna

dom skulle åka till piteå på studiebesök har jag för mig, eller nåt sånt, men till piteå skulle dom:p lite fuskigt tycker jag, kunde juh ha skcikat föräldrarna istället:-p

2009-09-22 @ 07:52:36
URL: http://hampusochpontus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback