Kommentera mera!

Jag har en ny hobby.
Jag har börjat läsa artikelkommentarer på Aftonbladet.

Visst låter det nördigt?
Men det är faktiskt riktigt underhållande att läsa alla sarkastiska, puckade, roliga, smarta, samhällskritiska, onda och barnsliga kommentarer.
Det har faktiskt gått så långt att jag har planer på att skaffa en egen användare där.

Anonymt förstås, så ingen vet att det är jag som skriver sådana där sarkastiska, puckade, roliga, smarta, samhällskritiska, onda och barnsliga kommentarer.



Kommentarer
Postat av: Anna

De gör jag med typ jämt, älskar att läsa alla dumma kommentarer, nästan roliga än själv artikeln=)

2009-09-10 @ 20:00:23
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback