Oooooont

Igår kväll hade jag stora planer. I morse var jag halvdöd och jag vaknade som aldrig riktigt sen heller, så jag har legat i soffan i stort sett hela dagen. Det var de planerna. Jag känner mig ganska värdelös, men äh, det kommer ju fler dagar.

Idag har jag sjukt ont i nacken igen. Jag förstår inte riktigt vad det beror på. Förut bar man ju omkring på grabben och snedbelastade mest hela tiden, och då var det ju inte så konstigt att man har ont. Men nu bär jag ju inte på honom så ofta längre.

Det slog mig idag att det kanske är överrörligheten som gör det?
Jag har ju ont i ryggen, höften och knäna varenda dag också, men nacken är värst. Ibland gör det så ont att jag nästan mår illa. Nu har jag i alla fall upptäckt Voltaren Gel, den funkar ganska bra.
Jag brukar sällan ta smärtstillande, inte ens Ipren eller Alvedon, men den här smärtan står jag fan inte ut med.
Voltaren Gel känns iaf bättre än att knapra en massa piller.

Nä, nu ska jag sluta klaga och gå och fixa lite kvällsfika istället.
Strax Idol ju!

Imorgon ska jag göra något vettigt här hemma.

Kommentarer
Postat av: bloggläsare

Be att få komma till en sjukgymnast som kan ge dig tips och råd på hur du ska göra när du är överrörlig. Brukar finnas olika övningar och sånt som man kan göra för att träna upp dig så man blir starkare där man har ont

2009-09-10 @ 09:38:53
Postat av: Alma

sv: Hehe, okej ;p

Nää, jag kom hem för ett tag sen..

Haft en trevlig dag?? :D

2009-09-10 @ 16:45:15
URL: http://lloki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback