Personlig leverans

Det blev inte så mycket städning igår, och inte idag heller för den delen.
Men hallen och köket är i någorlunda skick i alla fall, och tvättat en massa kläder har jag gjort.
Det kommer ju fler dagar... Jag har, min vana trogen, gjort en lista på allt som ska göras så jag inte glömmer något.

Idag har vi varit på marknaden med the Lasus. Väldigt skönt att komma ut en sväng och få se lite annat, måste jag säga. Idag lyckades jag faktiskt köpa något också. Te, såklart. Chili/mandarin och Piña Colada.
Det ska bli spännande att testa sen.

Jag fick mina saker som jag beställt från IKEA också. Hur lyxigt är det inte med personlig leverans, hehe. Lotta var dit igår och köpte med sig lite saker åt mig. Snällt va?
Saker till bakning, förstås.

Jag försökte locka hit lite sällskap med de nya te-sorterna och så vaniljsnäckor, men det ville sig icke. Mamma ville hellre stå och rensa 20 liter lingon. Hon tycker inte om oss, snyft snyft.

För övrigt så har jag återigen drabbats av inredningsdrömmar. Drabbats låter som något dåligt, fast det är det väl på sätt och vis, för jag har ju inte råd att fixa det jag vill...
Men jag har i alla fall klurat och funderat och nu tror jag att jag vet hur hallen ska se ut. Så om en herrans massa månader av sparande så kommer det bli najs. Hoppas jag.

Nu är det snart dags för kvällis och nattning, och sen har jag kvällen för mig själv. Det blir nog också najs.


Kommentarer
Postat av: Alma

Trevlig blogg :)

2009-09-06 @ 19:03:12
URL: http://lloki.blogg.se/
Postat av: Carola & Pojkarna

gå in på http://www.styleroom.se/ man kan juh som sitta hela dagen där å drömma sig bort:-p

2009-09-07 @ 20:37:00
URL: http://hampusochpontus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback