Förlåt

Jag har varken haft tid, ork eller motivation till att blogga den senaste tiden. Men nu är det visst tal om uppror så det är väl bäst att jag sätter igång igen.

Vi fick i alla fall städat någorlunda ordentligt, och idag var mäklaren här och fotade till annonsen.
Det känns verkligen skönt att det är avklarat, men än återstår ju det värsta... Visningen.
Men datum för det bokas väl in först nästa vecka, så under helgen ska jag inte lyfta ett finger. Det känns som att jag bara har städat och rensat och städat den senaste tiden.

Idag ska vi på barnkalas. Adrians kompis Pontus fyller fem år.
Adrian blev lite sur och sa att han vill fylla år före Pontus. När jag sa att det inte går att göra något åt blev han sur och lite tårögd. Det är inte lätt att vara liten.

På kvällen blir det väl majbrasa, om vi hinner. Det är ju världsrekordsförsök och grejs, så det kan ju vara lite halvkul. På radion pratade de om hur grejt det är att fira valborg i Uppsala, och jag hade nog hellre åkt dit, trots världsrekordförsök och Lars Törnman...........................................

Nä, nu ska jag och grabben spela lite Lego Star Wars!


Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Äntligen! När du väl skriver har du ju hur mycket som helst att skriva om. Upp med hakorna nu o kör så det ryker!!

2010-04-30 @ 14:25:35
Postat av: mamma

Äntlisch!

2010-04-30 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback