Kvällspromenad

Igår var jag minsann duktig!
Jag tog en kvällspromenad på 7.75 km. Fastän det blåste rätt mycket var det ändå skönt att vara ute och gå.
Räknar man med promenaden jag tog på morgonen gick jag sammanlagt 9.3 km igår. Hade jag bara gått liiiite till hade det blivit en mil. Attans!

Igår var det besiktning på både huset och bilen.
Bilen gick igenom, och tur var väl det. Så mycket som vi har repat den för nu...
Med huset såg det bra ut. Några småfel som fanns här redan när vi flyttade in, men inget stort och inget superakut.
Det hade ju såklart kunnat vara bättre, men det känns bra ändå.

Idag blir det... mer städning! Ovanligt va?
Men snart snart snart är det slut! Wohooo!

Kommentarer
Postat av: pelle

Men jösses, det är ju nästan en mil! Bra shit, där du!

2010-04-28 @ 15:44:53
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback