Min lilla Gunde!

Idag var jag och Adrian ut med mammo till Luossasjön för lite skidåkning och grillning. Solen ville inte visa sig, och det blåste litegrann men det var ändå rätt varmt och fint.

Det var andra gången i hans blott fyraåriga liv som grabben åkte skidor, men han är ju kung! Min lilla Gunde.
Jag ska leva ut mina drömmar om en idrottskarriär genom mitt barn, och stå där i skidspåren och gasta "schynda, schynda!". Fan, vad lyckliga vi kommer vara. Särskilt han då, såklart.

Adrian ser ut som en liten pseudo70-talist. Morsan är klädd för finska vinterkriget.
Hade människan dessutom haft vita täckbyxor på sig hade vi aldrig hittat henne igen.





Te är obligatoriskt, varmt och gott.




Kommentarer
Postat av: pelle

Så mysko.



Hehe.



He.



;)

2010-04-04 @ 13:32:38
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback