Morgonpromenad!

Jag har sovit både lite och dåligt inatt.

När klockan ringde 6.30 var jag inte säker på om jag fortfarande levde eller om jag lyckats dö under natten.
Adrian sov så sött och det kändes tråkigt att behöva väcka honom så tidigt. Som tur var piggnade han till fort och var på strålande humör.

Annars brukar vi sova tills vi vaknar (duh) och så går vi till dagis vid 9.30 - 10.00 nångång, men idag hade jag tid på sjukhuset klockan 8.30. Sköldkörtelhormonet måste ju hållas lite under bevakning nuförtiden.

Jag och Adrian tog en promenad till dagis. Någon minusgrad ute, men rätt skönt ändå. Adrian tyckte att det var roligt att hoppa på alla isfläckar/pölar.

Väl på sjukhuset fick jag vänta i en halvtimme innan jag fick komma in och lämna blodprover. Nya system funkar ju sällan som de ska... Särskilt på cykelverkstaden.
Två rör med blod tog hon och så fick jag kila sen. Undrar när man får besked sen då?

Solen hade kommit fram lagom tills jag skulle gå, och värmde på rätt fint. På med lite musik och så mer promenad! Härligt!

Passade på att testa en ny app också, som mäter med GPS hur långt, hur snabbt och hur länge man går. Den funkade fint, så när jag kom hem fick jag veta att jag gått 3,52 km på 35 minuter. En rätt okej morgonpromenad!

Igår gick jag 3 km. Jag har t.o.m träningsvärk idag! Jag känner mig nästan lite duktig, hehe.

Nu ska jag vila ett tag och sen är det mer städning som gäller. Tänkte ta itu med bastun, badrummet och toaletten idag... Tradigt.

En bild på min fina grabb från när vi var i Umeå.



Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan säkert sova bättre nu när du promerar. Jag har ofta svårt att sova om jag inte har tränat, är understimulerad.

2010-04-23 @ 15:48:10
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback