Projekt: Förrådsrensning

Jag och Addeman inledde ett projekt igår. Ett ganska stort sådant.
Vi tömde hela förrådet och släpade ut alla grejer i vardagsrummet... Undrar vad vi tänkte med egentligen? Tänkte vi överhuvudtaget?

Men nä, det måste göras och det är väl lika bra att få det avklarat. Det är ganska stökigt i vardagsrummet nu, måste jag säga. Jag tänkte fota men jag vågar inte riktigt, hehe.

Idag ska vi inleda fas två. Rensning.
Bort med allt gammalt skit som jag/vi aldrig ens tänker på. Har vi inte saknat det på tre år lär vi inte sakna det i fortsättningen heller. Tippen nästa!

Adrian springer förresten omkring med spaghetti, och låtsas att det är ljussablar från Star Wars. Han är "den där som skjuter" och jag är Yoda tydligen.

Jag har visst bara ett liv kvar nu, och snart dödar han mig. Måste avsluta och försöka komma undan!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag kräver foto, roa mig ;)

2010-04-05 @ 11:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback