Städa städa varje... dag

Adrian drog iväg till Torneträsk med mommo och gänget igår, och lämnade mig ensam med städningen. Schysst unge man har, hehe.
Sussi kom och hjälpte mig och när Roger hade vaknat städade vi hela övervåningen. Hur najs som helst!

Vi ringde nån snubbe också, som kommer och hämtar grejer, t.o.m trasiga grejer, som han sen fixar och säljer till förmån för barn som har det svårt. Det är tydligen bara en hobby han har, så han tar inget för det och pengarna går oavkortat till barnen. Då skänker jag gärna lite grejer och skrot!
Vi blev av med flera kartonger med grejer, och övervåningen ser faktiskt beboelig ut, om än lite tom.

Lite skönt ändå att Adrian inte var hemma, så man kunde städa och röja ordentligt i hans rum. Jävlar vad den grabben har grejer! Försöker man slänga nåt när han är hemma går han och rotar i skräppåsen och gnäller att "jag vill ha kvaar den hääär".
Nu är det ordning och reda där inne. Ända tills han kommer hem i alla fall.

Nä. Nu ska jag fortsätta att njuta av lugnet tills Sussi kommer hit och hjälper mig/tvingar mig att börja städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback