Trevlig helg!

Adrian vaknade 4.44 första gången imorse. Så. jävla. underbart.

- Mammaaa...
- Ja...?
- Jag vill aldrig sova i ett eget rum.

Sen somnade han om.
Andra gången han vaknade var klockan 6-nånting. Han fick komma över till stora sängen så jag skulle få sova en stund till. Trodde jag.

Argh, vad jag har (halv)sovit dåligt!
Sjukgymnastik/träningsvärk + snurrande och sparkande barn i sängen = dålig kombination.
Min rygg gör så jäkla ont, och varken tabletter eller varma duschar hjälper. Bleh.

Nu blev jag i alla fall ensam en stund, så jag ska passa på att vila lite innan jag sätter igång med städning och middag och sånt kul.
Mommo kom nämligen och kidnappade barnet. De ska åka skidor!

Grabben är så söt att det gör ont i hjärtat.
När han gick mot bilen ropade jag hej då. Han vände sig om, tittade på mig, och ropade tillbaka:

- Hej då! Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hehe vad han är söt :)

2010-04-01 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback