Jävlaskitockså

Men åååh, vad irriterad jag blir! Varför kan saker inte bara fungera som det var tänkt?

Köparna strular. Igen.

För övrigt så fortskrider packandet. Det är helt sjukt vad grejer vi har! Jag och grabben packade fem banankartonger med leksaker igår, och det är väl ungefär hälften kvar...

Jag har packat lite grejer i vardagsrummet och tänkte ge mig på köket idag. Att packa ner sådant man inte använder så ofta, och bara lämna det mest nödvändiga så vi klarar oss till flytten. När nu den blir... Suck.

Inte ens hälften av våra saker kommer att få plats i någon trea!
Det ska vara en stor loppis till helgen. Vi funderar på att boka ett bord där och försöka kränga lite grejer. Om vi orkar. Just nu känns allt bara struligt och omständigt. Blä.

Nä, ringa FK var det jag skulle göra. (Inte skjuter väl jag upp saker??) Sen packa.


Kommentarer
Postat av: nina

har du nåt skrivbord att sälja till mej?du brukar ju ha gamla gedigna saker.Hör av dej om du har det, helst innan helgen.Jag ska till Ikea...Eller nåt annat som är gamligt och fint.

2010-08-31 @ 18:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback