Poetic Justice

Igår när jag vaknade insåg jag att jag hade drömt om en kille jag hade en liten crush on när jag var sisådär 15-16 nånting. Jag bestämde mig för att kolla upp honom på Facebook; detta underbara verktyg för att inte behöva träffa och prata med folk på riktigt.

Man kan ju lugnt säga att han hade förändrats, och inte till det bättre. Han har blivit tunnhårig och ganska tjock. Synd.

Tänk om alla man tyckte var snygga för sisådär 12-15 år sen kunde bli sådär... mindre attraktiva. Samtidigt som jag själv plötsligt blir übersnügg förstås!

Särskilt hon som mobbade mig på högstadiet hade kunnat få drabbas av plötslig fulhet. Då hade jag nästan kunnat dö lycklig, och mitt sista ord hade varit ett hånfullt "HAH!".

Bitter? Jag? Neeeeeeej. (Biatch!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback