Seriöst.

Bara för att något är som det är betyder det väl inte att man måste gilla det?

Visst. Det är kallt att bo på ett jävla fjäll. Det får man räkna med. Men jag behöver inte gilla kylan bara för att jag bor här. Särskilt inte när kylan gör så att jag får så ont att jag blir plågad och handikappad.

Och det är väl för fan inte bara att flytta.
Om det bara finns en enda person som känner mig så trodde jag väl ändå att det skulle vara du.

Det här är min blogg, och jag skriver det jag känner för. Vill jag gnälla så gnäller jag. Om samma saker varenda år, om jag så vill. Passar det inte folket så finns det miljoner andra bloggar att läsa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kiruna är väl nice. Inte för att jag har vart där, men det är inte så hemskt kul att bo i Stockholm heller.

2010-08-25 @ 19:16:54
URL: http://annaantecknar.blogg.se/
Postat av: mosterfoster

Märkligt att folk har såna åsikter, man skriver väl vad man vill på sin egen blogg? Förstår dig helt med kylan, värken kommer krypande direkt.

2010-08-25 @ 19:51:02
Postat av: Madeleineslife

Nej kylan är intebra för mig heller, skulle man ås så bra som det går så skulle det vara ca 35 grader hela tiden! Men gillar de andra årstiderna oxå... :S



Nu har jag äntligen hittat tebax =0) Min dator kraschade, så har en annan nu & allt är ju

borta =0( Likamed alla bloggar jag följde oxå...



Hoppas det är ok med dig? Har u inte hängt med nu på ett tag :S



Kramis

2010-08-25 @ 23:33:10
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: Lotta

Värken kommer garanterat som på posten nu när kylan börjar komma. Har ju varit halv-bra nu på våren/sommaren. Hösten gillar jag ju egentligen som årstid, men tycker den kom lite VÄL snabbt i år?! Augusti har ju många år varit en fin månad (och fortfarande sommar), iaf när jag jobbat. Hehe är ju då jag fått lite färg till och med. Men nu har det ju bara vart grått, kallt och regn i princip hela augusti :( Sällan jag varit med om att man måste använda överdragsbyxor på ungarna i augusti ens på dagis haha.

2010-08-26 @ 08:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback