Aaaarrrgggghhhh!

Jag håller på att bli tokig! Idag är fjärde dagen i rad som jag fått ha ortoserna för att händerna gör så ont. Misstänker att det är kylan som gör att det blir värre.

Imorse när vi klev upp var det härliga 16 grader i köket, 19 i vardagsrummet och så -26 ute. Jag är så förbenat less på den här kylan nu!

Högra handen är värst. Det känns som att benen inne i handen och handleden är lösa. När jag rör handen krasar och knäpper det, och minsta rörelse gör ont.

Jag är så less! Nu får det se till att bli varmare. Eller vill någon flytta till något härligt medelhavsland med mig?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag flyttar med på en gång,säg bara till när :)

2010-02-22 @ 08:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback