Bättre sent än aldrig va?

När jag skulle beställa min favortitkalender, som jag beställer varje år från min bokklubb, så var den plötsligt borta! Vafalls?!

Jag har sökt land och rike och internet runt och icke funnit den. Störande!
Så plötsligt, i fredags för att vara exakt, hittade jag den. Bokia hade den, och billigare än bokklubben dessutom!
Najs najs. Så den köpte jag ju såklart, och redan idag kom den. När Roger skulle åka till jobbet så låg paketet på bron, alldeles utanför dörren.

När jag packade upp den fastnade jag med tummen i metallgrejen högst upp, och rev upp ett sår i tummen. Adrian var snäll, jag fick låna ett muminplåster.

Än så länge ingen magsjuka (både Addes kompis och hans mamma var sjuka nu), men å andra sidan har det ju inte gått så länge. Har för mig att inkubationstiden är ca 3 dagar. So we wait...

Håll tummarna för att vi klarat oss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback