Finito!

Jag var så gott som säker på att det var imorgon jag skulle till arbetsterapeuten. Så säker att jag nästan inte tänkte ringa och kolla. Men så ringde jag ändå, för säkerhets skull. Och det var visst idag jag skulle dit! Hoppsan.

Så nu blev det ju lite småstressigt helt plötsligt. Bussen går om en timme ungefär, och jag ska hinna duscha, hitta kläder (och klä på mig) och äta frukost och lite sånt. Tur att jag är otjejigt snabb och duschar och gör mig klar på max en kvart.

Det är för övrigt mitt sista besök hos arbetsterapeuten! Det blir ny mätning av handstyrka och lite sånt. Det ska bli spännande att se om det gjort någon skillnad att springa dit och "träna". När jag tänker efter så har jag faktiskt haft mindre ont i händerna. Wohoo!

Vad ska jag hitta på sen då? Skolan börjar ju först 12.30.
Promenad upp på stan i det fina vädret i alla fall. Kanske tar jag mig en promenad till järnvägsparken också...

Kommentarer
Postat av: pelle

well spank yo väry match! :)

2010-02-09 @ 21:43:46
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback