Inte friska ännu heller...

Jag har sovit dåligt inatt, och vaknat hur många gånger som helst.
Klockan hade jag ställt på 06.30, för att kolla av läget. Om det skulle kunna bli dagis och skola idag.
Men grabben hostar och snorar fortfarande, så det blir att stanna hemma idag åtminstone. Imorgon kollar vi läget igen. Nångång måste han ju bli frisk.

Samtidigt känner jag själv att jag blir mer förkyld för varje dag som går, men det ignorerar jag så gott jag kan.

Han skulle älska att få komma tillbaka till dagis, han saknar sina kompisar.
Men det känns inte som att det är någon mening när jag vet att han inte riktigt skulle orka. Han är ju kille, så han blir så ynklig när han är förkyld. Så fort det kommer lite snor börjar han gråta, och skrika efter papper.
Kuuul att skicka en sån unge till dagis. Tror inte fröknarna skulle bli så glada...

Ett litet äventyr ska vi ut på idag i alla fall. Jag ska till arbetsterapeuten, och jag vill inte avboka en tredje gång...
Så dit ska vi idag. Vi ska åka buss, till Adrians stora förtjusning.
Adrian älskar att följa med dit, han säger att han ska till sjukhuset och leka! Arbetsterapeuten tycker att det är jättekul när Adrian följer med. Han är ju underbart social min son och pratar med alla. Han är riktigt bundis med en del kassörskor på Coop t.ex.

Nä, vi ska faktiskt på två äventyr idag när jag tänker efter.
Pappas sambo fyller år idag, så vi ska dit ikväll och gratta lite. Ska bli trevligt!

En bild från igår, Adrian förvandlades till en liten gumma efter bastun:




Kommentarer
Postat av: eve

Inge kul med sjuka barn, men hellre lite förkylning än magsjuka iaf!

2010-02-03 @ 12:06:47
Postat av: mommo

Sötgöte

2010-02-03 @ 15:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback