Någon som har tips på rolig träning?

Nä, nu jävlar!

Att inte träna och äta som ett svin torde ju resultera i viktökning. Ändå har jag klarat mig rätt bra trots fusket sen jag övergav min GI-kost för ungefär två år sen.
Jag har varit ner på -13 kilo och det har varit ljuvligt!

Jag har inte tränat på ett halvår ungefär pga alla smärtor och nu börjar det synas på vågen. Usch!
Det får mig att må dåligt, jag har lovat mig själv att aldrig väga så mycket igen.

Kosten måste skärpas till omedelbums, och jag ska ta tag i träningen direkt när jag blir frisk.

Jag hade velat träna något mer, utöver styrketräningen på Nautilus. Jag vet bara inte vad...
Yoga har jag klurat på, och sen har jag ju den där kampsportsdrömmen som inte riktigt vill släppa taget.
Boxning kanske hade varit nåt?

Någon som har tips på någon rolig träning?
Jag längtar efter att få känna mig smidig och stark, och att få ha en massa snygga muskler!

/Svullo

Kommentarer
Postat av: Mikael

Du vet vad jag tycket, ju mer smärta destu bättre... :D

2010-02-06 @ 10:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback