Syyyk

I en vecka hann grabben vara tillbaka på dagis, sen blev han sjuk och släpade med sig en ny förkylning hem.
Roger är fortfarande sjuk sen förra omgången, och både han och Adrian hostar halvt ihjäl sig vid minsta ansträngning.

Nu har jag också lyckats bli förkyld. Ingen hosta än, men jag väntar... Den borde ju hitta till mig också snart.
Jag hoppas att jag blir frisk snart, jag vill inte missa mer skola nu!

Vi har inte fått mycket gjort idag, och kvällen ska väl fortsätta i samma stil. Det blir nog film, vet inte vilken än dock, och lite chips och cola.

Håhåjaja.

Kommentarer
Postat av: eve

Hoja, inge kul att vara sjuk eller ha sjuka barn inte! Gå i ide ett tag tills ni är friska är nog mitt råd!

2010-02-15 @ 22:01:53
URL: http://nueva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback