Don't wanna be Obama's elf anymore...

Jag är trött! Jag lyckades somna först vid 2-tiden, och innan jag och Adrian klev upp vid 9.20 så har jag vaknat hur många gånger som helst. Så irriterande att man inte ens kan vända på sig utan att vakna till och ha svårt att somna om.

Direkt när vi kom ner gjorde vi en brasa. -17 ute, så det känns lite kyligt även inne.
Vi har ätit en mysig frukost, bestående av te, smörgåsar och frukt.
Nu äter vi lite lördagsgodis som blivit till söndagsgodis, eftersom det blev för sent för godis efter middagen igår, och spelar tv-spel.

En helt underbar morgon med andra ord!

Nu måste jag snart hämta in mer ved. Och så borde vi sätta igång med städningen.
Finns MYCKET att städa. Jag är dålig på att småplocka och fisstäda. När jag städar drar jag alltid igång värsta projektet. Kanske därför jag orkar städa så sällan, hehe.

Jag hoppas att älskade lilla systeryster kommer förbi idag! ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja modebloggar är bara skit! haha :) vad roligt att hitta din blogg också :) armbågen där ser lite läskig ut. haha.. ha de fint tjejen! kram

2010-01-24 @ 13:03:30
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback