Nästa gång fyller jag 25.

Ända sen 17:49 har jag varit 27 år. Det känns gammalt, det känns plågsamt, det känns... precis som vanligt, med andra ord!

Pappa har nyss varit förbi på lite fika. Jag fick en jättefin silvrig ljusstake från IKEA, och ett tillhörande blockljus.
Jag har faktiskt tittat på dem lite förut, men det har inte blivit att köpa - så det var ju perfekt.

Nu sitter jag och Adrian och äter popcorn och tittar på Scooby Doo. Det blev lite sent, men jag hade lovat... Han minns ju allt, och inte jag. Och har man lovat så har man!




Rykande färsk 27-åring! Ser ni alla rynkor??

Den osminkade (som om jag någonsin skulle vara sminkad...) sanningen. Observera att den extremt fula håruppsättningen var för att få lite lockar i håret.
I normala fall skulle sådant inte fotodokumenteras, men fyller man år så gör man...



Alldeles färsk tant, och ganska färsk 4-åring.
(Lockarna blev ju fan misslyckade. Och ja, det är världens längsta utväxt du ser. Jag SKA köpa hårfärg.)



Adrian ville att vi skulle vara sura, men preciiis när jag fotade så kunde han inte hålla sig längre och började skratta.

Det var det. Nu är det ett helt år kvar till nästa gång, och tacka fan för det! Fast då ska jag se till att fylla 25, och inte 28. Wohoo, jag har många år kvar till 30!

"When I die, I want to die like my grandmother, who died peacefully in her sleep. Not screaming, like all the passengers in her car."



Sparklee.com - http://www.sparklee.com



Kommentarer
Postat av: Eva Öhrn

Kul att du gillade presenten.

2010-01-04 @ 23:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback