Infoga bra rubrik här

När klockan ringde imorse blev jag förvirrad. Varför ringer klockan mitt i natten för?
Oj, klockan var visst 06.30 redan. Jävla skit. När man har sovit ordentligt är 06.30 tidigt. När man knappt har sovit något är 06.30 jävligt tidigt.

När jag försökte röra mig så kändes det som att någon högg mig med kniv eller något. Jag vet ju inte hur det känns, men vi kör den jämförelsen ändå.
Jag måste ha legat pch spänt mig hela natten. Ordet smärta räcker inte till riktigt.

Det som gjorde mest ont var käken.
Att äta frukost gjorde så ont så det var nästan så jag gav upp. Och då åt jag ändå cheerios med mjölk. Inte direkt svårtuggat.
Smärtan har lett till en hemsk huvudvärk som inte pillrena vill hjälpa mot. Plus att jag också har ont i ryggen, axlarna, höften och i vaderna, av alla ställen.

Need I say att det inte blev någon skola idag?
Roger mådde kasst imorse, så Adrian kom aldrig iväg till dagis heller. Inte för att det gör nåt, vi har det så mysigt så, men det är jobbigt att försöka aktivera understimulerad unge när man själv knappt orkar röra på sig.

Hoppas jag sover bättre inatt. Under helgen ska vi umgås lite med the Lasus, om de frisknar till. Helt friska blir de  förstås aldrig, men om de kunde slippa vara förkylda åtminstone...


Kommentarer
Postat av: Madeleineslife

Det är hemskt när man vaknar på det där viset! Då önskar man att man hade möjligheten att soman om igen & vakna dagen där på ;)

Hoppas det är bättre i morgon när du vaknar...



Kramis

2010-01-09 @ 00:44:25
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback