Miljövänliga långfillingar

Jag försökte intala mig att det är bra att ha håriga ben om vintern. Det är jobbigt att raka och jag är slö.
Och jag tänker inte ragga, så jag behöver inte vara snygg heller.

Om inte annat kanske man kan fläta sig egna långkalsonger när det är -25 ute. Billigt. Miljövänligt.

Men jag fick tänka om.

Adrian kom och satte sig i min famn en morgon här för några dagar sen.

- Mamma, har du en egen rak (läs: rakhyvel)?
- Jo, det har jag.
- Du måste raka benen. Du sticks.

Jahapp. Så mycket för att tänka på miljön!

Kommentarer
Postat av: Lotta

HAHA! Fruktar för den dagen S märker sånt hehe inte orkar jag heller vara så jätte noga på vintern. Blir ju kallt juh s

2010-01-02 @ 22:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback