Nätshopping!

Tanken var att jag skulle sitta här och jobba lite på sammanställningen om Tora Dahl. Det blev icke så... Får ta det efter middagen nångång, eller när kisen sover.

Jag och sonen (mest jag faktiskt) är i stort behov av nya kläder, så när jag kom på att jag hade 10% rabatt på hela H&M-sortimentet beställde jag lite kläder istället.

Eftersom jag är inne i en period då jag är ganska less på mig själv så försökte jag beställa kläder som inte är så mycket... jag. Det vill säga svarta, svarta, mörkgrå eller svarta kläder. Jag vill ha lite mer färg. Tröjan jag köpte i Luleå var härligt GRÖN!

Men det var fasiken svårt! Till slut lyckades jag få ihop några plagg - och bara ett svart (linne)! Wohoo!

Nackdelen är ju då att det faktiskt är H&M. Man får alltid vänta i evigheter på sina grejer!
Allt jag beställde till Adrian kommer nog om en vecka eller två, men i det paketet kommer det bara att finnas ett par jeans åt mig. Resten av mina grejer kommer i slutet på mars. Jag ville ju ha nya kläder innan vi ska åka till hufvudstaden...

Men men, inte mycket att göra åt! Viktigast är att mitt lilla hjärtegryn har hela, rena och fina kläder. Som passar. Fan vad han växer, mitt lilla stora barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback