Tradolantrött

Jag och Lotta trotsade stormen igår och gick på stan när jag slutat skolan.
Väldigt trevligt att luncha/fika och shoppa i lugn och ro måste jag säga.

På Lindex hade de rea, så vi kikade där litegrann. På barnkläder förstås, de har fått så tantiga kläder på Lindex igen tycker jag. Två tröjor till Adrian hittade jag, och eftersom det var halva priset på all rea fick jag båda tröjorna för 79.50! Sånt gillas.

Sen fick jag meddelande om att mitt paket från H&M kommit, så då fick han sig ännu mer kläder! Så gissa om min gosse var glad igår. Han fick ju kläder med Blixten McQueen på!

I paketet fanns faktiskt ett par jeans till mig också. Jag beställde ett par i min vanliga storlek, men det var lite av en chansning eftersom det känts som att jag gått upp lite i vikt den senaste tiden. Men de passade, de var t.o.m lite stora i midjan! Sånt gillas också.

Bild kommer sen. Kanske.

På kvällen hade jag ont (surprise surprise) så jag tog en Tradolan. Jag brukar inte bli påverkad av tabletter, men igår var jag så sjukt trött efter dagen på stan så det var kanske därför tabletten kickade i så hårt som den gjorde.
Jätteskumt började jag må, och var nog ganska hög när jag äntligen lyckades somna.

Tyvärr har jag mått skumt idag också, hela dagen har varit helt förstörd. Ont i huvudet, trött som ett psyk och lite lagom illamående. Jag försökte göra ett ryck där vid 13-tiden, men så fort jag rörde mig blev jag så trött att jag hamnade i koma i en timme. Helt väck.
Jag ville ju inte ta nya tabletter för att få bort problemen från den förra, så jag har plågat mig igenom dagen.

Så de tabletterna vet jag inte om jag vågar ta igen.
Man kan inte vara utan tabletter, men klarar inte av dem heller. Blä.

Jag piggnade till litegrann när Stefan och Pontus var förbi, men huvudvärken blir jag inte av med. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon.

Roger är och repar med sina gubbar, så jag och Adrian ska mysa på i vår ensamhet. Popcorn finns redan framme och Bolibompa visas på tv. Snart ska jag göra en brasa (-21 ute) och sen har jag allvarliga funderingar på att bädda ner mig i soffan bredvid Adrian och läsa i någon av mina böcker.

Henrik Fexeus eller Dan Brown...? Det är frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback