Kalix och Båtskärsnäs

Eftersom bloggen varit så tom den senaste tiden tänkte jag att jag kunde bjuda på lite bilder.
Antagligen intressant för några få, ni andra får väl... titta ändå!

Farmor och Bosses stuga i Sklörbacken. Med tillhörande lada, trädgård och hela köret.


Brorsan lekte skogstokigt skogstroll.
(Och nu blir väl skogstrollet lite purket eftersom det hamnade i bloggen, moahaha.)



Och en blomma (knopp). Jag kunde inte låta bli. Aj löööv to fota blommor.


I lördags, innan vi for ner mot Luleå, var vi förbi pappa och Eva i Båtskärsnäs.
Det blev en båttur och lite grillning i mycket underbart väder. Härlisch!

Pappa, brorsan och Sanna trixar för att komma iväg.


Vågor, fart, sol, värme. Älskar't!


Våra kaptener.


Såklart sparar jag det allra bästa till sist - en bild på MIG! Haha!


Kommentarer
Postat av: pelle

Fan vad glassigt det här såg ut då!

2010-07-21 @ 22:31:43
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback