Da böörds

Inga kråkattacker på väg till dagis idag. Men det är fan läskigt mycket fjäderfän där. Att knalla in på Glaciären känns som att få huvudrollen i Hitchcocks "Fåglarna".

Idag har vi haft storfrämmande. Mamma, lillasyster, lillebror och lillebrors sambo har varit här på besök. Trevligt trevligt! Jag måste se till att baka något, så jag har något annat än popcorn att bjuda på när folk kommer och hälsar på. Jag har ändå hittat ett spännande recept som jag måste prova, så jag kanske roar mig med det imorgon.

Nu har grabben tre dagar kvar på dagis, sen är det sommarlov! Han är ledig ända till slutet av augusti. Det kommer att bli så mysigt! Och jobbigt. Och frustrerande. Jag kommer att bli galen ungefär tre biljoner gånger. Men mest kommer det att bli underbart.

Vi har inte riktigt bestämt hur vi ska göra under semestern, men det löser sig.
Så länge jag får cacha, bada och sola (och lyckas bli snäppet brunare än genomskinlig) så är jag nöjd och glad!

Kommentarer
Postat av: eve

elias går på dagis nästa vecka, sen ledig i.. evigheter! jag kommer att vara galen när sommaren är slut tror jag!

2010-06-09 @ 07:23:59
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi är ju nästan alla lite runda och glada, vi behöver inte så mycket fika ;)

2010-06-09 @ 14:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback