Da weekend!


Adde i moffas båt.

Helgen har varit grejt! Sol och värme, kan man begära mer än så? Lovely.

I lördags tog vi det bara lugnt. Vi åkte lite båt, spelade lite kubb, solade och åt god mat.

Vad sysslade vi med igår? Hmm.

  • Jag, brorsan och Roger trixade ihop pannkaksfrukost åt hela gänget.
  • Jag och Roger var över till Finland och köpte öl. Roger var på jakt efter festivalöl.
  • Vi var såklart till Haparanda och IKEA också.
  • Jag tappade ett vinställ på tårna. Det blev sår och blåmärken, men inga amputeringar.
  • Vi lämnade IKEA ca 1200 kronor fattigare.
  • Tillbaka i Båtskärsnäs lagade vi pasta och kyckling-sallad åt hela gänget.
  • Vi var till farmor och Bosse och sa hej då. Jag fick en duk, och jag och Adrian fick varsin matta. Tack tack!
  • Vi for hemåt vid åtta, med brorsan i släptåg, och var hemma 23.15.

När vi åkte hemåt kändes det som att ju närmare hem vi kom, desto mer snö skulle det ligga efter vägen... Nåja, såklart gjorde det inte det, men det känns inte som att det skulle vara långt ifrån.
Idag är det 10 grader i skuggan, och mulet förstås. När ska det bli riktig sommar här då?

Jag och Adde sov till 10.30 idag! Härlish!

Planerna för idag är uppackning, stadsbiblio, besök hos mammo och så lite shoppande på Coop eller Ica.
Spännande värre, jag vet!

Nåväl. Vad har ni haft för er hela helgen?
(Som att någon skulle svara...)


Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Jag har supit o druckit lite sprit som jag sen sköljde ner med lite öl

2010-06-28 @ 17:42:30
Postat av: Fija

Blev halv-grillning på fredagen och sen har jag bara degat resten av helgen. (:

2010-06-28 @ 18:46:45
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback