Fy fan vad jag är bra!

Det har inte blivit att skriva på ett tag. Som vanligt. Vi kan låtsas att jag har varit upptagen med att stå i skamvrån i några dagar.

Vi kan låtsas att jag skäms också.

Jag fick en sovmorgon imorse. Vanligtvis när jag får sova brukar jag vakna vid 7 ungefär. Jag vaknar av minsta lilla ljud och har svårt att somna om osv. Småbarnsskadad kanske.

Idag sov jag, trots storm och knakande hus, till 11:48! Hur fan är det ens möjligt att sova så länge?
Visst, det var välbehövligt, jag har varit äckligt trött den senaste tiden, men ändå!

Jag är sjukt imponerad av mig själv! Hade jag haft Word och gamla fula clipart-figurer hade jag fixat mig ett diplom à la 1993.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback