Hämnden är ljuv

Jag och Roger har varit och lunchat på Kafé Rost idag, tillsammans med familjen Lasu.
Mycket trevligt, och väldigt gott!

Jimmy hade aldrig varit på Rost innan. Hur det nu är möjligt.
Jag pratade med Lotta nyss och föreslog en intervention. Vi kan hämta Jimmy från 1990 och ta med honom ut så han får se stan, och äta lite
sushi och thaimat. Det hade han inte heller provat.

Nu har Roger åkt till jobbet och jag sitter och njuter av lugnet innan det är dags att hämta hem busfröet.
Jag måste kanske fundera ut en ny väg till dagis. Eller någon sorts hämnd i alla fall. Kråkan kanske sitter och väntar på mig...

Undrar om den låter bli mig om jag klär mig som en fågelskrämma?
I och för sig... Jag är ju ganska lik en redan, och den flög ju på mig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback