Nu är det klippt!

Barnet skulle klippas igår och jag hade föreställt mig en frisyr med lite kortare hår på sidorna och lite längre som längst upp på huvudet (ja, jag är kass på att förklara men ni fattar va?).

HAHAHAHAHA!

Hur tänkte jag där? Barnet grät och vred sig som om han vore plågad. En sådan frisyr var bara att glömma och håret blev jämnlångtkort över hela huvudet.

Han var ju verkligen übersöt i sitt halvlånga, lockiga hår men eftersom han blir så svettig blev det kort. Lite väl kort kanske, men det växer ju ut igen.

Och übersöt är han ju ändå förstås, även om håret blev lite ojämnt.
Jag har förklarat att det måste klippas lite igen, men han vill INTE. Jag får nog ta till en glass och muta...

- Adrian, titta hit då. Titta in i kameran.
- Jag tittar ju!
- Nä, du tittar ju på TV:n.
- Nähäää!



Kommentarer
Postat av: Eva Öhrn

Jättefin!

2010-06-24 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback