Alldeles allena

Roger, Adrian, brorsan och pappa har åkt iväg till Oinakka för att hämta lite ved så jag blev hastigt och lustigt helt ensam.

SKÖÖÖNT!

De borde inte vara borta så länge, men jag tänkte ändå börja ordna lite inför resan. Tvätta kläder som ska med, och fila lite på min lista över allt som ska packas.
Listan är livsnödvändig, men det gäller ju att komma på allt som ska packas också...

Vi ska ju bara vara borta i fem dagar, men det är ändå en hel del som ska med. För min egen del tror jag att jag vet allt som ska packas, men jag vill inte glömma nåt som Adrian vill ha/behöver ha med.

Nåja, det är inte hela världen om man glömmer nåt, men det känns ju lite onödigt.

Än så länge har vi inte planerat så mycket. Vi har kollat upp så att Skansen är öppet, Adde vill åka och titta på djur!
Annars.... så blir det säkert att knalla på stan mycket, förhoppningsvis shoppa lite och...inte göra nåt alls! Bara ha roligt med Adrian, momster och kusinerna och så träffa gullemormor och morfar förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback