Häh?

Jag pratade med Adrian om Stockholm igår. Jag sa att jag vill åka ner till sommaren igen, och undrade om inte han också vill det. It's safe to say att jag inte fick den reaktion jag förväntade mig.

Han blinkade några gånger och ögonen började tåras.

- Nä, jag vill stanna här med pappaaaa!!!

Wtf?

- Klart du får det om du vill. Jag får väl åka själv då?
- Ja... *snyft*

Och så kramade han mig, grät en skvätt och sen var allt bra igen.

Men nog kan jag åka själv, neeemas problemas.
Om nu mosterfoster låter mig komma dit utan barnet förstås, hehe...

Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Han ändrar sig, just hemkommen ju. För att komma utan barn, nja det vette fan. Hehe....

2010-03-17 @ 12:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback