Meningslöst blogginlägg blaha blaha

AAARRRRGGGHHHH! Jag kan inte blogga längre. Vad är det för fel på mig?! (Obs - ärliga svar undanbedes/svara ej)

Idag har vi inte gjort ett skit.
Eller jo, varför säger man så egentligen? Vi har inte legat i sängen och stirrat i taket hela dagen. Och då gör man ju faktiskt också nåt. Jaja, skitsamma.

Vi har faktiskt varit på Coop, jag har städat köket och så har vi haft mamma, Emma, Stefan och Pontus på besök. Alltid nånting, och klart mer än att inte göra ett skit.

Jag har börjat skriva en lista på allt som ska packas också. Vad fasen behöver man ha med sig?
Kläder och lite sånt krafs räcker väl? Plus 30 kilo barngrejer.

Jag måste prova att resa utan barn nångång. Jag tror jag hade klarat mig med en ryggsäck då... Betydligt lättare att släpa omkring på!

Grabben längtar tills vi åker, och räknar både dagar och minuter.
Jag längtar också, såklart.

Jag saknar alla (mest en viss person, jag nämner inga namn)(mommo) så mycket att det gör lite ont i hjärtat.
Och så är jag barnsligt förtjust i flygplan och att flyga.

(Ja, jag saknar dig också mosterfoster.)

Nu ska jag sluta skriva en massa strunt och kolla lite Grey's och äta nåt sliskigt.
Fast nu..snart, imorgon kanske, ska jag sluta med sånt, syrran berättade nåt så äckligt idag att mitt sockerberoende självdog.


Kommentarer
Postat av: eve

Tänkte ju komma å hälsa på, men både jag och Malte är förkylda så vi får ta det någon annan gång..

2010-03-04 @ 08:19:41
URL: http://nueva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback