Mighty mighty good times

Idag har varit en bra dag. Det känns som att det inte finns så många sådana nuförtiden.

Jag har faktiskt varit oförskämt glad. Jag har fått ett erbjudande, om man nu kan kalla det för det, som är lockande och som jag inte vill säga nej till (fastän jag vill det litegrann också, för det är lite läskigt) och så har jag fått träffa goa vänner och deras übersöta barn. Hur kan man inte vara glad då?

Jag var faktiskt så uppåt att när jag satt och väntade på bussen så sjöng jag med till musiken (Go Your Own Way - Jennifer Brown) i lurarna. Ingen var där såklart, såå uppåt skulle jag inte ens bli med uppåttjack, men ändå. Jag kände bara att "fuck it" och trallade på. Det var asroligt! Befriande.
Inte så att jag stod och gastade för full hals, men ändå...

Men vem bryr sig, och när allt kommer omkring - vad gör det om hundra år?

Så det har varit en bra dag. Just nu finns bara ett litet orosmoln på himlen. Men det ordnar sig. Problem är till för att lösas!

Kommentarer
Postat av: Fija

Alltid skönt att ha såna dagar. (:

Såg dig på stan idag men jag var så stressad så jag hann inte säga hej. ):

2010-03-18 @ 22:42:21
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback