Mwuahahaha!

Jag har hittat mina gamla dagböcker! Helt sjukt rolig, och pinsam, läsning.
Vilken tönt jag var när jag var tio. Och tretton. Och fjorton.
Längre har jag inte kommit, men jag var garanterat en tönt när jag var femton också. Särskilt med tanke på att jag är det fortfarande.

Jag har läst två av dagböckerna än så länge. Den senaste täckte väl -96 eller nåt sånt.
Alldeles vid min födelsedag där skrev jag mycket om en låt som jag gillade mycket. Jag kan inte minnas att det har varit min favoritlåt, men å andra sidan så minns jag knappt nåt av det som står i böckerna.

Lyssna och njut.



Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Hehe, tönt var ordet!

2010-03-23 @ 18:21:25
Postat av: Lotta

Haha visst är sånt rolig läsning :) Man håller ju på skämmas ihjäl, jag tror jag slängt nästan alla (kanske till o med alla) mina haha var ju för pinsamt o läsa ;)

2010-03-23 @ 19:57:37
Postat av: Micke

Du må vara tönt, men du har ju böckerna under kontroll. Mina ligger på vinden hos päronen! Man kan ju ana vem som kommer sälja dem dyrt när jag blir känd... :-P Rikstönt blir min nästa titel

2010-03-24 @ 06:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback