My precioussss

Jag har suttit och spanat efter resor ner till mosterfoster under sommaren. Jag hade velat åka själv, utan grabbar. Bara någon vecka eller så.

Sen Adrian föddes har jag inte varit ensam så väldans ofta, och jag känner att jag behöver det. Komma bort från vardagen lite, och ladda batterierna. Att få slappna av.

Det tar oerhört på krafterna att ha ont hela tiden. När jag var i Sthlm behövde jag inte ta en enda värktablett. Jag behövde inte ens fundera på det. Det var så skönt. Jag behövde inte känna mig trasig och gammal. Det var helt jäkla underbart. Att få känna sig lite normal en stund.

Och så saknar jag ju er, mina raringar, my precioussss.



Kommentarer
Postat av: mosterfoster

We miss you right back!!

2010-03-21 @ 02:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback