Namnsdag ♥

Det är konstigt att man inte kan sova fastän man är en av världens mest trötta personer.

Igår kväll fick jag så ont i fötterna att jag knappt kunde stå. Till slut strålade det upp till knäna och ryggen. Inte blev det direkt lättare att försöka sova heller.
Jag tror jag somnade vid 1-tiden nångång. Egentligen borde jag gå och lägga mig senast 22, så man får sova några timmar... Adrian har nämligen fått för sig att kliva upp 7 varje morgon. Inte alls farligt tidigt egentligen, men tidigt när man inte kan sova och somnar klockan 1.

Idag har förresten min grabb namnsdag! Vi brukar inte fira sånt, men idag känner jag för att hitta på nåt.
Att fira med tårta och hela den baletten känns onödigt, men kanske vi kan hitta på några hyss och bus i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback