Neeeej!

Det var Roger som var ut igår, så varför är det JAG som mår dåligt?
Jag kände redan igår kväll att nåt inte var som det skulle, men jag hoppades att det skulle gå över under natten.

Det gjorde det inte. Jag har mått lite halvskumt ända sen jag vaknade, men nu känns det i alla fall lite bättre.
Nu är det mest höften som plågar mig, men jag känner ändå att jag inte mår helt bra.

Jag har fått i mig lite yoghurt i alla fall. Det känns inte som ett lysande drag att ta smärtstillande nu, men jag måste. Höften gör så ont att jag bara vill lägga mig ner och gråta.

Det känns precis som när jag är bakis. Sådär lite skumt illamående, och sådär ont i lederna som jag brukar få. Men som sagt, Roger var ut igår, inte jag. Hallååå. Min kropp kanske är lite schizofren.

Jävla skit, jag har inte tid att bli sjuk nu. Så - jag är frisk. Frisk som en nötkärna! Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback