Umeå!

Det har stått still med den här utredningen ett tag nu, och lite less blir man ju.
Varken Sunderbyn eller Umeå vet nånting och skyller på varandra. Suck.

Så igår ringde Roger läkaren på Klinisk Genetik och sa att vi kommer dit. Det spelar ingen roll att det är långt bort, då vet vi att vi i alla fall kommer till nån som vet vad de pysslar med.
Det höll ju läkaren med om, även om han tycker att det känns onödigt att vi ska behöva åka så långt för en så kort undersökning. Omtänksamt, men annars händer ju ingenting.

Är det nu EDS så kommer jag veta. Är det inte det så vet jag det också. Då kan man åtminstone gå vidare därifrån.

Men samtidigt känns det lite kul. Jag kan inte minnas att jag någonsin varit i Umeå, så det ska bli spännande att se stan. Och så finns det ju cachar där!


Kommentarer
Postat av: Fija

Tråkigt att allt ska krongla hela tiden. Men jag hoppas att det löser sig med allt till slut. (:

Med mig är det bra, känns som om man har fullt upp hela tiden dock, mkt i skolan nu med spec arbetet och annars också. ): Men snart är det påsklov och då ska jag bara ta det lugnt. Ska jobba lite på Lottas bara och rå om mig själv har jag tänkt. (:

Du måste komma förbi och dricka kaffe med oss i skolan nån dag, vi saknar ju dig! :D

Kramis

2010-03-27 @ 14:26:30
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback