Buzzador!

Jag fick mitt nya Buzzador-paket idag.

Läser man på deras hemsida står det att "Buzzador är en marknadsföringskanal där konsumenter delar med sig av sin ärliga uppfattning om produkter eller tjänster."
Jag tycker väldigt mycket om att vara en Buzzador och att få testa olika produkter.

Den här gången är det Neutrogena som gäller. Jag har fått en Visibly Clear Oil-Free Facial Wash och en Visibly Clear Oil-Free Make-Up Remover att testa. Najs!
Och självklart har jag även en massa gratisprover att dela ut. Ännu mer najs!
Finns det någon/några som vill vara med på en buzzning och leka försökskanin?

Visibly Clear Oil-Free Facial Wash är formulerad för att ta bort smuts, olja och orenheter som kan täppa till porerna.
Produkten innehåller bland annat salicylsyra som effektivt motverkar oren hy, och hjälper till att ta bort döda hudceller och förebygga orenheter. Facial washen är fri från tvål och alkohol, och är mild nog att användas varje dag.

Visibly Clear Oil-Free Make-Up Remover är en lätt, uppfriskande och oljefri make-up remover som lätt tar bort alla spår av makeup - även vattenfast mascara - utan att lämna några rester.
Den oljefria formulan gör att removern inte lämnar en fet hinna på hyn.
Visibly Clear Oil-Free Make-Up Remover rengör porerna på djupet för att ta bort olja och överskottsfett som kan leda till finnar. Huden blir ren och fräsch, utan några spår av makeup.



Kommentarer
Postat av: Micke

Nej tack, men jag kan gärna ta ett exmplar Vanessa om du har ett över :-)

2010-05-22 @ 17:23:35
Postat av: Lotta

Synd att jag aldrig sminkar mig, annars hade jag provat :D

2010-05-23 @ 17:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback