CALEB!

AAAAHH! En ny härlig morgon! Wunderbar! Tra-la-laaaa!

Okej, jag ljuger.
Jag är aldrig glad och optimistisk på morgonen. Fan, jag är aldrig optimistisk.

Men med tanke på att jag sovit lite och dåligt är jag ändå rätt pigg, vilket innebär att det är en rätt okej morgon ändå. Det vore brottsligt att klaga när det ändå är mitt fel. Somnar man närmare 01.30 fastän man vet att man har en grabb som kommer vilja kliva upp mellan 5 och 8 så får man skylla sig själv.
En jävla tur att han sov ända till 8 idag.

Idag fyller grabbens kusin år. 12 år, för att vara exakt.
Jag träffade honom första gången när han var 3 år. Då morrade han åt mig, men vi blev kompisar rätt fort ändå.
Det är en härlig kille! Tänk er en smal kille med blont fluffigt Monchichi-aktigt hår, som är rolig och som snackar mycket engelska - det är Caleb det. Han tycker INTE om att kallas för Calle, men Peter Andersson går bra, haha.

Adrian avgudar honom. Caleb är en av världens bästa killar och allt som Caleb gör vill Adrian göra.

Så idag blir det kalas. Adrian ville åka dit sekunden han vaknade, men jag förklarade att de måste ju hinna göra fika och allt sånt först, och då var det okej att vänta en liten stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback