The fönsterputser

Idag har jag varit duktig. Jag har nämligen putsat fönstrena!
Inte precis alla, jag fick lite hjälp av Linda, men 9 fönster har jag putsat i alla fall.
Nio kilo gruvdamm, en miljon barnfingeravtryck, 40 döda flugor och några spindlar senare så är alla fönster rena igen. Skönt att ha det gjort!

På insidan av en del fönster kändes det verkligen som att det fanns små likfarmar. Jag bara väntade på att ett CSI-team skulle dyka upp och lattja lite. Men som sagt, nu är det gjort och nu tänker jag inte putsa fönster i detta hus fler gånger. Så det så.

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Förutom att städa alltså. Det är ju tydligen visning på tisdag, och tisdag är det visst ganska snart. Mäklaren ska ringa imorgon, och jag väntar med spänning.
Jag vill ju veta hur många som anmält sig till visningen!

Nu ska jag i säng snart, och inatt ska jag prova att sova mer än ca 2 timmar... Jag var rätt trött imorse, ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback