Åhå, ett blogginlägg!

Åfan, jag har inte bloggat sen i lördags. Jag som skulle försöka bättra mig...
Jag har varit upptagen med att ha lite av ett liv, men jag ska skärpa mig, jag lovar!

Söndagen spenderade jag och Adde i alla fall ute i trädgården på förmiddagen och tillsammans med Lasus på eftermiddagen. Vi åt middag på Frasses allihopa, och sen åkte vi hem till Lasus för lite fika och lego. Adde älskar Samuel, men blir måttligt less efter sisådär... två minuter, hehe.

Måndagen... minns jag inte riktigt. Var hos mamma och fikade en sväng i alla fall vet jag.
Och idag har jag inte gjort nåt vettigt, förutom att ta en cache på kvällskvisten.

Jag har lite bilder från söndagen, men orkar inte ladda över dem nu. Jag är inte bara dålig på att blogga, jag är slö också!

Och nu ska jag vara mer slö och titta på tv istället... Är det bara jag i hela vida världen som gillar Glee?

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja hm vad är Glee?

2010-05-12 @ 06:07:40
Postat av: pelle

Jag gillar Glee! Det är svinbra! Eller ja... de sjunger en hel del skit också, men hyfsat okej är det allt.

2010-05-12 @ 19:08:34
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback