Dunparkaaaah

Min gamla vinterjacka är just det - gammal. Sju år gammal på ett ungefär. Och då fick jag den ändå i julklapp, så det är lääänge sen jag har köpt en vinterjacka.

Så jag har verkligen varit i behov av en ny vinterjacka. Men det var ju lättare sagt än... köpt?

Många är de gånger jag varit in på både Intersport och Team Sportia och letat och letat och letat, men inte hittat någon jacka som jag riktigt gillat. Jag har suckat, Roger har suckat ännu högre och vi har båda blivit på riktigt uselt humör under mitt eviga letande.

I Luleå hittade jag en jacka direkt. Och med direkt menar jag verkligen den första jackan jag såg i den första butiken jag gick in i.

Varför kan det inte vara så lätt att hitta kläder här hemma?!

Priset plågar dock mitt samvete, men köper man en vinterjacka ungefär vart tionde år kan man väl få kosta på sig lite?


Kommentarer
Postat av: Fija

Ibland måste man helt klart få slösa på sig själv också (:

2010-11-16 @ 09:05:26
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback